Goodbye My Love, Goodbye ~~ Paul

2023122908:34

Goodbye My Love, Goodbye By Demis Roussos 


Goodbye My Love

Goodbye ~~ Paul

May 19 2021

再見 My Love 再見

再見,再見了

只要你記得我

我就不會離你太遠

 

再見 My Love 再見

我永遠真真實實

因此把我守在你夢中

直到我回來



儂作北辰星

千年無轉移

歡行白日心

朝東暮還西

我是天空裡的一片雲

偶爾投影在你的波心

你不必訝異 更無須歡喜

在轉瞬間消滅了蹤跡

 


一切有為法

如夢幻泡影

如露亦如電

應作如是觀

輕輕的我走了

正如我輕輕的來

我輕輕的招手

做別西天的雲彩

 

悄悄的我走了

正如我悄悄的來

我揮一揮衣袖

不帶走一片雲彩


照片: Mary
文:   徐志摩

Goodbye My Love, Goodbye By Demis Roussos 

https://www.youtube.com/watch?v=FRpNli3Lklc
No commercial value 無商用



  •   usalottery888 於 2021-05-22 11:28 2F
  • Goodbye My Love Goodbye

    Demis Roussos

     

    聽見風在唱一首悲傷老歌

    它知道我今天要離開你

    請你不要哭,否則我的心會碎

    當我踏上離去的路時

     

    再見我愛再見

    再見,再見了

    只要你記得我

    我就不會離你太遠

     

    再見我愛再見

    我永遠真真實實

    因此把我守在你夢中

    直到我回來

     

    看見群星高掛

    它們會照亮我去的每個地方

    每個孤獨的夜晚我都祈禱

    不久它們將引領我回家
     

    再見我愛再見

    再見,再見了

    只要你記得我

    我就不會離你太遠

    再見我愛再見

    我永遠真真實實

    因此把我守在你夢中

    直到我回來

  • 版主於 2021-05-22 18:10 回覆


     
  •   usalottery888 於 2021-05-22 11:24 1F
  • Goodbye My Love Goodbye
    Demis Roussos


    Hear the wind sing a sad old song
    It knows I'm leaving you today
    Please don't cry or my heart will break
    When I go on my way

    Goodbye my love, goodbye
    Goodbye and au revoir
    As long as you remember me
    I'll never be too far

    Goodbye my love, goodbye
    I always will be true
    So hold me in your dreams
    Till I come back to you

    See the stars in the skies above
    They'll shine wherever I may roam
    I will pray every lonely night
    That soon they'll guide me home

    Goodbye my love, goodbye
    Goodbye and au revoir
    As long as you remember me
    I'll never be too far

    Goodbye my love, goodbye
    I always will be true
    So hold me in your dreams
    Till I come back to you


     

  • 版主於 2021-05-22 18:04 回覆