Call Me Maybe~ 等你Call 機

2015010408:58

 


 



妝乎水水 擱點胭脂
Call Me Maybe
等你 Call 機


I threw a wish in the well
我將我的願望投入井中
Don’t ask me I’ll never tell
不要問我是什麼 我不會說的
I looked at you as it fell
但我一邊許著願一邊望著你
And now you’re in my way

現在你對我來說還是難以言喻的



I trade my soul for a wish
我用我的靈魂來交換一個願望
Pennies and dimes for a kiss
我不惜一切來交換一個吻
I wasn’t looking for this
這不是我原本所尋找的
But now you’re in my way
但你對我來說還是難以言喻的




Your stare was holding
你眼神堅定
Ripped jeans
破破的牛仔褲
Skin was showing
身材畢露
Hot night
火熱的夜晚
Wind was blowing
晚風徐徐
Where you think you’re going baby?

你以為你要去哪裡?



Ironheart Ironheart Ironheart
Hey I just met you
嗨 我才剛認識你
And this is crazy
我知道這很瘋狂
But here’s my number
但這是我的號碼
So call me maybe
可以的話 打個電話給我
It’s hard to look right at you baby
好難直視著你
But here’s my number
但這是我的號碼
So call me maybe

可以的話 打個電話給我



Hey I just met you
嗨 我才剛認識你
And this is crazy
我知道這很瘋狂
But here’s my number
但這是我的號碼
So call me maybe
可以的話 打個電話給我
And all the other boys
其他的男孩
Try to chase me
想要追我
But here’s my number
但這是我的號碼
So call me maybe
可以的話 打個電話給我




You took your time with the call
你一點都不急著打電話
I took no time with the fall
而我卻瞬間為你傾心
You gave me nothing at all
雖然你沒答應我什麼
But still you’re in my way
但你對我來說還是難以言喻的




I beg and borrow and steal
我用盡手段(乞求 借用 竊取)
At first sight and it’s real
一見鍾情是那麼的真實
I didn’t know I would feel it
我沒想到我會如此感覺
But it’s in my way
但對我來說是難以言喻的




Your stare was holding
你眼神堅定
Ripped jeans
破破的牛仔褲
Skin was showing
身材畢露
Hot night
火熱的夜晚
Wind was blowing
晚風徐徐
Where you think you’re going baby?
你以為你要去哪裡?




Hey I just met you
嗨 我才剛認識你
And this is crazy
我知道這很瘋狂
But here’s my number
但這是我的號碼
So call me maybe
可以的話 打個電話給我
It’s hard to look right at you baby
好難直視著你
But here’s my number
但這是我的號碼
So call me maybe

可以的話 打個電話給我



It’s hard to look right at you baby
好難直視著你
But here’s my number
但這是我的號碼
So call me maybe

可以的話 打個電話給我



Hey I just met you
嗨 我才剛認識你
And this is crazy
我知道這很瘋狂
But here’s my number
但這是我的號碼
So call me maybe
可以的話 打個電話給我
And all the other boys
其他的男孩
Try to chase me
想要追我
But here’s my number
但這是我的號碼
So call me maybe

可以的話 打個電話給我

Before you came into my life
我居然這麼晚才認識你
I missed you so bad
而我才理解我有多想你

And you should know that
你真的應該知道

I missed you so, so bad
我有多麼想你




Before you came into my life 
我居然這麼晚才認識你
I missed you so bad
而我才理解我有多想你
And you should know that 
你真的應該知道
I missed you so, so bad
我有多麼想你




So call me maybe
Call機給我






 



Call Me Maybe~ Carly Rae Jepsen

https://www.youtube.com/watch?v=dv6a-uOEGdo
No Commercial Value For Referebnce Only