Wrecking Ball~ 鐵球

2013102010:13

 

wreckingball636 

I can’t live a lie, running for my life
我不能活在謊言中 為了生活到處奔波



 

 I just wanted you to let me in
   我想要的 只是看進你心房


Miley

如夢與如幻 塵煙歲月裡
我們流離著 我們徘徊著
以為路畢直 以為道平坦
以為人心善 以為風吹柔

再回首一望 路是彎曲折
道是坎不盈 人情世故寒
風吹時有雨 暮色遮霞光
褪去金縷衣 青春不復返
繁華盡落去 往事淚與嘆
 


Wrecking Ball

 
We clawed, we chained, our hearts in vain
那些掙捉,把彼此的心囚禁 到頭來還是白費力氣
We jumped, never asking why
We kissed, I fell under your spell
我們的親吻 我被你的魅力吸引
A love no one could deny
一段 沒有人敢否認的愛情

   Don’t you ever say I just walked away
I will always want you
但我總會在你身邊
I can’t live a lie, running for my life
我不能活在謊言中 為了生活到處奔波
I will always want you /但我會在你身旁

I came in like a wrecking ball
我有如鐵球般衝來
I never hit so hard in love
我曾未為了愛情 那麼心痛
All I wanted was to break your walls
我想做的 只是想打破你的心房
All you ever did was break me
但你 從來只有傷害我
Yeah, you wreck me
是呀,你使我心痛

   I put you high up in the sky
   我把你捧得高高在天
   And now, you’re not coming down
   而你 卻不再歸來
   It slowly turned, you let me burn
   時間冉冉進行 你卻任由我在那焚燒
   And now, we’re ashes on the ground
   而現在 我們全變成了大地的塵灰


Don’t you ever say I just walked away
你難道沒說過 叫我離去
I will always want you 
但我總會在你身邊
I can’t live a lie, running for my life 
我不能活在謊言中 為了生活到處奔波
I will always want you 
但我會在你身旁

  
I came in like a wrecking ball
我有如鐵球般衝來
I never hit so hard in love
我曾未為了愛情 那麼心痛
All I wanted was to break your walls
我想做的 只是想打破你的心房
All you ever did was break me
但你 從來只有傷害我
I came in like a wrecking ball
我有像鐵球般 衝來
Yeah, I just closed my eyes and swung
耶 我閉上了眼 擺盪著自己
Left me crouching in a blaze and fall
讓我砸入火坑 讓我墜落
All you ever did was break me
但你 從來只有傷害我
Yeah, you wreck me
是呀,你使我心痛


I never meant to start a war
我永遠不指望的是 跟你爭吵
I just wanted you to let me in
我想要的 只是看進你心房
And instead of using force
以取代 那種佔有慾
I guess I should’ve let you in 
我也該承認 我該對你坦誠
I never meant to start a war 
我永遠不指望的是 跟你爭吵
I just wanted you to let me in 
我想要的 只是看進你心房
I guess I should’ve let you in 
我想 當初 也該讓你進我心房


Don’t you ever say I just walked away
你難道沒說過 叫我離去
I will always want you
但我總會在你身邊

  
I came in like a wrecking ball
我有如鐵球般衝來
I never hit so hard in love
我曾未為了愛情 那麼心痛
All I wanted was to break your walls
我想做的 只是想打破你的心房
All you ever did was break me
但你 從來只有傷害我
I came in like a wrecking ball
我有像鐵球般 衝來
Yeah, I just closed my eyes and swung
耶 我閉上了眼 擺盪著自己
Left me crouching in a blaze and fall
讓我砸入火坑 讓我墜落
All you ever did was break me
但你 從來只有傷害我
Yeah, you wreck me 
是呀,你使我心痛
Yeah, you wreck me
是呀,你使我心痛



Pin by xima62 on imagenes en movimiento | Purple wallpaper, Butterfly  wallpaper, Purple love 

 
 


https://www.youtube.com/watch?v=My2FRPA3Gf8
No commercial value For reference only
無商用 僅賞析 若侵權 告之速刪