Over And Over 約定

2014062311:21

 

女3640


記憶 難以抹滅
片段 午夜夢迴
凝結 三度空間



 
I never dare to reach for the moon
I never thought I'd know heaven so soon
I couldn't hope to say how I feel
The joy in my heart no words can reveal


lady36411


Over and over I whisper your name
Over and over I kiss you again
I see the light of love in your eyes
Love is forever, no more good-byes



love

女孩男孩說 : 這樣吧
我們一起手垃手去遨遊飛翔


  海…
我們一起 飛呀 飛呀

飛過 祟山峻嶺 白雪皚皚
渡過 洶濤巨洋 鯨鯊躍起
路過 蔚藍海岸 綻綠澈底

跑過 寬闊原野 牛馬成群
越過 戈壁大漠 烈陽高照
走過 森林深處 古樹參天

穿過 莎莉花園 柳綠花紅
踏過 林澗小溪 鳥鳴魚游
到過 尋幽鄉間 花蝶紛飛

遙看 人間大地 萬家燈火
遠眺 無際天空 日月星轉

女孩: 你去俯望你的 Double her
男孩: What?
 女孩: 她 x 2
男核: 蝦米?
女孩: 你最愛及次愛的 2位女友


sky642


女孩:
我去探看
被我誤送
一藍梨跟棗 (離早) 
被我氣暈了
我那初戀 
 他現應過的很不錯 
其實我不是很想他

我最想

 是 
小時候每天買豆沙包
給我吃的
我老爸

不知他現在
住在哪個星球??
住在
北斗七星大熊座好了

夏日夜空




望著星空
我在想爸爸: 再續來生緣… 
我會
聽話
乖乖
好好孝順您…


爸, 我們勾勾手… 約定…

   

 

          


第一篇文取自薰: http://nini0420.pixnet.net/blog
圖片取自網路 若侵權 告之速刪
No Commercial Value For Reference